כלי מעשי ומוכח לשיפור ההרגשה באופן משמעותי

כמה קל להתלונן ולרחם על עצמנו, נכון?

לכעוס על עצמי שלא הספקתי מה שתכננתי ומה שכן הספקתי לא היה כמו שרציתי וגם אין לי מספיק כסף/זמן/חברים/תחביבים/אחר ועוד..

מהיום- ממליצה לנסות משהו חדש שהוא לא מסובך וגם משתלם מאוד:

כתבו לעצמכם כל יום לפני השינה 5 דברים שמשמחים אתכם ואתם מודים עליהם.
מדובר בדברים קטנים וגדולים כאחד ואפשר לחזור על אותו דבר מספר פעמים בתנאי שהוא עדיין מעורר בכם רגשות חיוביים.

תחילה זה יכול לקחת זמן ולהיות קצת קשה ומאולץ כי רובנו רגילים להתמקד יותר במה חסר, מה לא עשיתי טוב ונוטים לזלזל בדברים חיוביים שקורים. בגלל שמדובר בכמה דקות שיש להן פוטנציאל להשפיע לכם על התחושה הכללית היומיומית-שווה לנסות!

הנושא אף מוכח במחקרים, למשל Emmons & McCullough מצאו שמי שביצע תרגיל זה לאורך זמן נהנה מרמות גבוהות יותר של בריאות נפשית ופיזית!

לדוגמא: אני מודה על- הגלידה הטעימה שאכלתי היום, על שיחה טובה שהיתה לי עם חברה, על הכתבה המעניינת שקראתי, על האנשים שמקיפים אותי.

מוזמנים כמובן להגיב, לשאול שאלות, לשתף ולהתייעץ.

*באימון בשיטה לפיה אני עובדת, בכל תחילת פגישה אני שואלת על משהו טוב שקרה השבוע- כך (ובאמצעות טכניקות נוספות) הקשב מופנה יותר ויותר לדברים הטובים שקורים.

*התרגיל והסימוכין לקוחים מספרו של ד"ר טל בן-שחר "באושר ובאושר". ספר שמתבסס על 'פסיכולוגיה חיובית' – תחום שנחקר כבר מעל 15 שנה.

 

בואו אליי נעשה את זה יחד

רותם רוטמן – מאמנת אישית

054-7409409

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s